Táskasuli

Táskasuli

Szakadt a farmer? Így varrd meg!

2021. június 12. - Kriszti_taskasuli

Mire is gondolok? Tudod, ami most olyan nagy divat. Egy direkt szakadás a farmer szárán. Hogy hol? Leginkább a combnál. Van, akinek bejön, van, akinek nem. 

Nekem is van egy ilyen nacim és egyébként nagyon szeretem, de a szakadás az idő múlásával nagyobb lett és már nem tetszett, hogy kilátszik amit én nem akarok. Azon gondolkodtam, hogyan tudnám szépen "befoltozni".

  1. lépés: Válassz egy olyan farmer anyagot, ami hasonlóan rugalmas (vagy épp nem rugalmas), mint a nadrágod. Én szándékosan választottam világos színt a sötét nadrághoz. Nem szükséges farmer anyag. Bármilyen más színes, mintás anyagot kereshetsz hozzá. 

 img_0921.JPG

Ha jól csinálod, szinte nem is látszik, hol van a varrása, csak a vagány, de már nem látszik ki, amit nem akarok megmutatni :) 

img_0922.JPG

Tudni akarod, hogyan készült? Kattints a linkre >>> Nadrág foltozás

A bejegyzés trackback címe:

https://taskasuli.blog.hu/api/trackback/id/tr3516589760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása